welcome to kikis kitchen

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΠΑΣΤΑ ΠΕΣΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΣΚΟΡΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝΔΡΟΛΙΒΑΝΟ





Αγαπητέ Jamie Oliver,

θέλω να σου πω την αμαρτία μου,δεν είμαι μακαρονού.
Αν εξαιρέσουμε την χταποδομακαρονάδα που θα έτρωγα ευχάριστα 3-4 φορές την εβδομάδα  και την περίοδο της πρώτης μου εγκυμοσύνης που παραδόξως όταν έβλεπα μακαρόνια γυάλιζε το μάτι μου,κατά τα άλλα είναι ένα φαγητό για μένα σχεδόν αδιάφορο.Και έτσι ξαφνικά ήρθε στη ζωή μου η πάστα πέστο.Μα τι νοστιμιά,τι γεύση,τι άρωμα και όλα αυτά στο πι και φι.Η σάλτα πέστο τόσο βελούδινη και υπέροχη που και τα μακαρόνια να μην υπήρχαν θα στέκονταν ισάξια στο πιάτο μόνο μαζί με το κοτόπουλο.
Τώρα θα σου εκμυστηρευτώ και το μεγάλο μου λάθος,όλα τα υπόλοιπα  λάθη στη ζωή μου είναι μεγαλύτερα,τα λαζάνια  κόλλησαν.Μου είπε η Λιχούδα και η Μάνατζερ από δέκα φορές η κάθε μια να βάλω λίγο λάδι κατά τον βρασμό αλλά εγώ ήθελα να μείνω πιστή και ακλόνητη στις οδηγίες σου.Νόμίζω κόλλησαν γιατί τα έβαλα σε μικρή κατσαρόλα.
Για να μην μακρηγορώ άλλο(να και ένα ακόμα ελάττωμα μου) την προτείνω σε όλους...για να μην πω απαιτώ από όλους να την φτιάξουν.Τα λέμε...


...η ετυμηγορία του άσημου κοινού.


Τρεις οι δοκιμαστές μου.Ο "Λακωνικός",η "Λιχούδα" και η "Μάνατζερ".Μέσα σε έξι λεπτά δεν έμεινε ούτε λαζάνι.Ξετρελάθηκαν.Θα μου πείτε πως να μείνει λαζάνι ρε κοπελιά,τόσο κολλημένα που ήταν στην καλύτερη περίπτωση τσιμπούσες τρία μαζί.Μου το επισήμαναν και οι τρεις αλλά δεν στάθηκαν και πολύ σε αυτό,όχι λόγω ευγένειας(άλλωστε δεν φημίζονται για αυτήν) αλλά λόγω  πείνας.


Όσο ζω μαθαίνω.


πες πέστο και έγινε.Τόσο εύκολα, τόσο απλά.

 Αλλαγή σχεδίων.

ελαιόλαδο αντί για κραμβέλαιο.Μα τι είναι το κραμβέλαιο;

 ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ



 




LETS DO IT

ΥΛΙΚΑ

 για το κοτόπουλο

2 στήθη των 200γρ χωρίς πέτσα
1 κουταλάκι μαραθόσπορος
2 κλωναράκια φρέσκο δενδρολίβανο
2 κουταλιές κραμβέλαιο(εγώ έβαλα ελαιόλαδο)
4-5 σκελίδες σκόρδο
1-2 φρέσκιες κόκκινες καυτερές πιπεριές
8 ώριμα ντοματίνια

για τα ζυμαρικά και το πέστο

250γρ πράσινα φασολάκια
1 μεγάλο φρέσκο ματσάκι βασιλικό
50γρ αμύγδαλα ασπρισμένα
50γρ τυρί παρμεζάνα
2 κουταλιές ελαιόλαδο
1 λεμόνι
1 σκελίδα σκόρδο
300γρ λαζάνια
200γρ τρυφερό σπανάκι

επί το έργον.

-σε μεγάλο αντικολλητικό χαρτί ανακατεύουμε το κοτόπουλο με αλάτι πιπέρι μαραθόσπορο και τα φύλλα δενδρολίβανου
-διπλώνουμε το χαρτί και το χτυπάμε με τον πλάστη  μέχρι να έχει πάχος 1,5εκ
-βάζουμε το κοτόπουλο στο τηγάνι
-προσθέτουμε τις καυτερές πιπεριές κομμένες στη μέση
-σε 3-4 λεπτά γυρίζουμε το κοτόπουλο μέχρι να χρυσίσει και να ψηθεί καλά

-ρίχνουμε τα φασολάκια σε κατσαρόλα και καλύπτουμε με βραστό αλατισμένο νερό
-τοποθετούμε το καπάκι και αφήνουμε για 6λεπτά

-ρίχνουμε τα φυλλαράκια βασιλικού στο μπλέντερ
-προσθέτουμε τα αμύγδαλα
-προσθέτουμε την παρμεζάνα
-προσθέτουμε το ελαιόλαδο
-προσθέτουμε το χυμό λεμονιού
-προσθέτουμε το σκόρδο
-χτυπάμε μέχρι να γίνουν λείος πολτός
-προσθέτουμε 1-2 κουταλιές βραστό νερό από τα φασολάκια
-αλατοπιπερώνουμε

-κόβουμε τα λαζάνια σε ακανόνιστα σχήματα με τα χέρια μας
-τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα με τα φασολάκια και τα αφήνουμε για 2 λεπτά(εγώ τα άφησα παραπάνω)
-κόβουμε τα ντοματάκια στη μέση και τα ρίχνουμε στο τηγάνι με το κοτόπουλο και το ανακινούμε δυνατά

-προσθέτουμε το σπανάκι στην κατσαρόλα με τα λαζάνια και ανακατεύουμε
-σουρώνουμε κρατώντας μια κούπα από το νερό
-ξανα ρίχνουμε τα ζυμαρικά στην κατσαρόλα
-προσθέτουμε το πέστο και ανακατεύουμε καλά
 -αν χρειαστεί αραιώνουμε το μείγμα με λίγο βραστό νερό
-σερβίρουμε σε πιατέλα προσθέτοντας από πάνω το κοτόπουλο κομμένο στη μέση και τα ντοματίνια


THATS ALL




 

2 σχόλια:

  1. na mai pali kai ego me tin aksiologisei tis kainourgias sintagis pou dokimasa!makaronia....tha simfoniso me tin kika den einai kati pou me ksetrelenei ta troo apla gia na gemisei to stomaxi mou !!!ektos kai an einai me krema galaktos mpeikon kai kaseria ! nai nai eimai atomo pou prosexei ti troei den troo lipara ktl (edo peftoume kato kai xtipiomaste apo ta gelia)!an eksereso to pisma tis kikas na min vali ladi sto neraki pou evrazan ta makaronia exo na po mono ta kalitera gia tin sigkekrimeni sintagi!ola edenan iperoxa i pasta pesto itan pentanostimi afou ekleva sinexeia me to koutali prin kan mpei sta makaronia xaxaxxaxa latreuo ton vasiliko to skordo to lemoni tin parmezana opote ola auta mazi itan san mia glikia amartia !to kotopoulo poli kala psimeno kai o sporos marathou to pigaine se allo epipedo!einai kati pou sigoura tha magirepso kai ego afou aresan kai se emena kai an krino apo tin klotsies pou mou edine o gios mou mesa stin koilia mou logika aresan kai se auton giauto kai xoreue apo tin xara tou xaxaxxa keep cooking kika and keep feeding us !!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ........ΤΙ ΝΟΣΤΙΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΙΚΑ Η ΚΙΚΗ Η ΤΕΛΟΠΑΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε